Sommar as it just screams about it! (så det bara skriker om det)

Jag ville bara säga till alla er som hade missat det att nu är det sommar och kanonfint väder! Och jag gillar't!
I söndags var jag på golfrestaurangen och testade jobba där för att dom skulle se om jag dög. Det gjorde jag såklart så nu har jag sommarjobb! :D
Igår hade vi idrottsdag och jag och mina vänner var i brottby och utövade fågelskådning, vilket inkluderade fotvandring i ca 3 timmar runt en sjö. Det var hur varmt som helst och jag fick skavsår av mina nya blåa skor. Men det var väldigt skoj, vi träffade kor. Mycket exotiskt!



Idag hade vi resursdag i skolan så vi började nio och så fick vi se på film, "This is England", den var väldigt bra kan jag tala om. Vi fick sluta klockan tolv och det var nice eftersom vädret var på topp. Jag och Ellen firade med en glass i väntan på det blåa tåget. Vi planerade allt vad vi skulle ha med oss till skrattstock på lördag. Förutom en massa vänner och en stor filt ska vi ta med oss massa matsäck så vi klarar oss hela dagen. Oj vad vi ska käka! Och oj vad vi ska skratta! :D
När jag kom hem så satt jag mig på altanen med syftet att plugga. Men det blev mest sola, lyssna på musik och inte plugga nånting alls. Sen fick jag lust att hitta på nått kul så jag tog fram longboarden och premiäråkte på den, det är svinkul! När jag kom hem igen så busade jag lite med Lisa och sen tog jag mig ut på en ridtur, lagom med att det började regna lite smått. Men det gjorde ingenting för ridningen gick jättebra. En tossig grej som hände var att jag orsakade att tre personer jag mötte på vägen ramlade av sina hästar. Hästarna kom i gallopp och så blev dom rädda för mig som också kom galopperande och dom tvärstannade och ryttarna hamnade på marken. Det gick bra för dom som tur var.. Men ganska kul vare :P

Nu är det 10 skoldagar kvar för mig,
sen sommarlooov!
Wiiiie!!

Ha det fint, hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Elias

Vad roligt att den här bloggen är igång igen :D

låter ganska tråkigt med fågelskådning måste jag tyvärr säga :P

2009-05-27 @ 20:02:37
URL: http://illes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0