Matlagning för hela slanten

Halloj! Jag kom nyss hem från skolan, har vart där hela dagen för vi hade kvällsöppet i restaurangen ör en massa föräldrar och anhöriga. På morgonen hade vi köksprov vilket gick gallant! MVG fick jag! :D
Sen har det varit som det står i rubriken, matlagning, matlagning och mera matlagning. Själv gjorde jag maten till oss i personalen och sen stog jag även för den vegetariska rätten. Men det kom bara en vegetarian så det blev ganska lunt för min del.
Imorgon är jag ledig och då ska jag baka en massa, först en tårta till jossan som fyller år och sen ska jag och Ellen baka bullar och en "ellens mammas kaka" som vi ska ha med oss till skrattstock. Och alla som är snälla kan få smaka :)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag är väldigt snäll! men det vet du ju redan!! :D

2009-05-29 @ 14:35:13
URL: http://missbirath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0