I väntan på Amanda..

Det kändes lägligt ett ett inlägg nu. Det var ganska länge sen det gjorde det sist.. Det konstiga är att jag har haft minst en läsare varje dag ändå, det måste vara en mycket trogen läsare :P
Idag har jag spenderat mestadels av tiden på gräsmattan, jag har till exempel kört med gräsklipparn och sen har jag mest legat på en filt och slappat, och försökt lära mig spela gitarr också. Det går långsamt men några till ackord kan jag, så det går åt rätt håll iallafall..
Lisa har blivit heltokig i att Fakur ska bli smal så nu rider vi (läs hon) två gånger om dagen och idag var det dags för mig att ta en tur. Det var jättemysigt, det är det alltid när man väl är ute men jag är så slö så jag orkar nästan aldrig ta mig tid att rida längre.. Jag ska bättra mig på den fronten känner jag.
Det var så härligt väder ute så när jag kom tillbaka ville jag inte gå in så jag tog en liten springtur runt golfbanan.
Det var nog inte så mycket mer jag hade att säga, nu sitter jag och väntar på min vän Amanda som ska komma hit och leka med mig.

Jag lämnar er med en låt som jag tyckte var skitbra när jag var liten.
Nu vet jag inte riktigt längre.. :P


Ha det fint! Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0