student

Igår tog Jossan studenten! Och Ellen och jag stod för all mat, vi gjorde italiesk buffé, samma som vi hade på nyår hos Amanda. Så på förmiddagen lagade vi mat och sen åkte vi iväg för att kolla på utspringet. Det var väldigt otur med vädret, man ska ju ha sol och varmt när man tar studenten! Men det var kul ändå och vi fick åka med på flaket också, för två som skulle ha åkt med hoppade av. Så jag, Lisa och Ellen fick åka med istället. Det var ett himla party och oj vad det sprutades! Vi vart nerdränkta i öl och kallt var det så man knappt kunde röra sig. Sen fick vi ta bussen hem, helt genomöliga, så det var inte mysigt. Men det var skönt att duscha sen kan jag säga..
Alla gästerna kom och det var trevlans och maten vart väldigt populär. ´Nu hinner jag inte gå in mer på det, jag ska kila och jobba nämligen. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0