Helgen + måndag

Hejsan! Jag tänkte börja med att berätta om helgen som var helt super! I fredags var jag ledig och då fyllde jossan 19 år så jag bakade en mumsig tårta och fixade kalas ute på altenen till henne när hon vaknade. Hon blev så glad så. Sen tog jag hunden på moppen och så åkte jag till agillitybanan och tränade lite, det var väldigt länge sen men det gick kalasbra.
När jag kom tillbaka så var det bara att åka iväg igen, denna gång med longboarden till bussen hem till Ellen. Jag och ellen bakade och hade oss hela dagen, förberedde oss för morgondagens upptåg. Nämligen skrattstock! Som var alldeles galet kul! Det kan bland annat dessa två glada intyga


På söndagen vaknade jag opp hemma hos ellen klockan 10 och vädret var på topp precis som dagen innan. Vi la oss på bryggan och solade och tog oss ett och annat dopp. Det var nice! Sen bakade vi 74 biskvier till Matildas student och se åkte ja hemmåt. Jag hoppade av bussen i storvreten och åkte longboard därifrån, skojigt! Men oerhört varmt så när jag kom hem så åkte jag och Lisa till moroten och badade. Helvette vad varmt det var i vattnet kan jag säga! Man kunde vara i hur länge som helst, det var asnice! :D

Helgen hade varit alldeles galet bra hittills men här vände det, när jag kom hem mådde min mage inte alls bra och jag kunde inte sova på hela natten på grund av att den var tvungen att tömmas typ varje kvart.. Så igår och idag har jag inte vart i skolan. Och igår kväll skulle jag ha gått på standup istället för bio med Ellen och Andrea men min mage tyckte det kändes bättre att vara hemma och spy istället. Och helvette vad arg jag var på den för det sen när jag fick höra av Ellen vilka komiker som hade vart där, Soran, Björn, David Druid och Behrad. Gaah! Vad är det för dålig timing att bli sjuk just då!? Missa alla sina favoritkomiker för att ligga hemma och spy! Det är inte okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0