God natt

Idag har vi haft sista dagen i åva, för sen flyttar ju hela programmet till täby park på heltid. Vi fick massor med info om det av rektorn på engelskan men jag hörde inte ett ord för jag lyssnade på p3 där en vän till mig var gäst(soran heter han). Jag hade två betygsamtal också, och det blev vg i båda, engelska och näringslära. Lite besviken på näringsläran där jag trodde jag skulle få mvg, men men man kan ju inte vara bäst på allt.. 
Medans åsa hade betygsamtal med alla så kollade vi på wall-e på en data, den var jättesöt den filmen. Efter skolan pratade jag med amanda och hon var i solna med joel, erik och anton och spelade fotboll, vilket lät väldigt exotiskt så jag och ellen åkte dit också till solna och spelade fotboll. Det ska vi göra flera gånger har jag bestämmt :) följde vi med hem till anton lite. Och så fick jag premiäråka pendel på vägen hem så det var väldigt spännande.. Imorgon blir det te och städa hela köket, hurra.. 
Men sen är det bara skolavslutningen och sen sommarloov!  Fast jag kan tycka att vädret borde skärpa till sig lite!

Jag har försökt mig på att göra en ny design som ni kanske har lagt märketill.. Den är bättre än den gamla iallfall så det får duga tills vidare. Ganska stolt är jag för ja kunde få in twitter där på sidan.. :P



Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0