under tiden

I Söndags var det tråkväder och jag minns inte vad jag gjorde hela dagen. Men på kvällen åkte jag iallafall till ljusterö med Amanda och Ellen och lekte med Erik och Joel, bara en massa tokiga människor i en kant! Efter natten och lite av dagen efter alltså igår lämnade vi katten Henke och åkte hem. Sen åkte jag till österskär och var barnvakt. Jag somnade lite på golvet så jag fick agera björnen sover. När jag kom hem hade jag blivit smittad av amanda i halsen så jag gjorde massvis med te och kollade på värdens bästa film. Sen sov jag och nu är jag vaken och då ska jag hitta på nått annat att göra än att smeta in mig i choklad som man gör ibland, hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0