syster plupp

Idag har jag lekt med Lisa, vi reste till stan och handlade lite bikini och kuriosa. Vi köpte oss sånna där kalasgoda wraps också som inns i östrmalmshallen och gick och satt oss vid vattnet och käka. Jag skulle passa på att köpa ett sommarlovskort också men dom fanns inte på pressbyrån så jag skulle gå till sl-center sa dom och just som jag kom dit så stängdes det, typistikus.
När vi kom hem var klockan inte mindre än åtta och då tog vi oss lite mat och sen gick vi ut och rusade runt galoppen-rundan och när vi kom hem köttade vi massvis :P
Imorrn eller dagen efter åker jag till sunsta för att tillbringa midsommarn där med familjen och en annan familj på doms land, kalas! :D
Nu vart jag filmsugen, kan du ge ett tips på en bra film eller? Igår kollade jag och lisa på Hanna Montana the movie, den var super, haha :P



 
Tjosan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0