Sommarlov!

Igår var det skolavslutning och nu är det sommarlov! Jag gillar't!
För att följa traditionerna så åkte jag, ellen, viktoria och miriam till amandas skola efter avslutningen och så picknickade vi där med maräng&jordgubbstårta, mumma! Sen följde jag och ellen med amanda och en massa andra stollar från hennes skola hem till anton där vi grillade, lekte tokiga lekar och utövade en variant utav fotboll. Skojsigt var det!
Sen tog vi nattbussen hem och ellen slaggade hos mig. Idag har jag vart ute i regnet och sprungit & blitt blöt. Sen har jag "passat" mina grannar Josse och Daniel, vi spelade kort och kollade på en film, I taket lyser stjärnorna. Den var ingen höjdare faktiskt, mycket sämre än jag hade väntat mig. Nu ska jag sova lite. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0