Är du go i huvet eller?!

Halloj! Idag har vi städat hela köket i skolan, fy satan, inte kuul! Sen gick jag och Ellen hungriga som två as till täby för att hitta en present åt ellens mamma och något att förtära. Vi hittade ingen present men vi hittade tonfiskmackor så vi blev lite gladare. Sen for vi till åkersberga och mötte ellens gnälliga bror (han var väldigt gnällig kan jag lova, men det var vi med så det jämnade ut sig). Sen missade jag min buss och då blev jag arg och köpte en bulle. När jag äntligen kom hem så hämtade jag Fakur och tog en härlig långridtur. Nyss var jag i sommarhagen och hade möte (Tihi x) med alla som har sina hästar där för att bestämma hur vi ska göra hela sommarn med vattenpåfyllning mm.  
Imorgon är det skolavsluutning! Wihoo! :D Sen blir det picknick på ett gräs och äta tårta med Ellen, Viktoria och Amanda(förhoppningsvis om hon inte sviker oss för att va med "sina nya kompisar" :P).
Tjoflöjt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0